مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 13:052023-09-27فرهنگي

حیاط دولت| از تدوین آیین نامه رقابتی کردن انتخابات تا پرداخت مطالبات گندم کاران


اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران با حضور در در حیاط دولت به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (5 مهر) هیات وزیران با حضور در در حیاط دولت به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

اسماعیلی: تغییرات ساختاری وزارت ارشاد طی روزهای آینده ابلاغ خواهد شد محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، درباره تغییر ساختار این وزارتخانه گفت: تغییرات ساختاری وزارت فرهنگ و ارشاد طی روزهای آینده ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: از ابتدای شروع به کار مطالبه رهبر معظم انقلاب برای انجام برخی تغییرات ساختاری و بازنگری در اقدامات رسانه ای را در دستور کار قرار دادیم و اکنون تغییرات ساختاری آماده شده که بخشی از آن در روزهای آینده ابلاغ می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد تصریح کرد: همچنین تغییر ماموریت ها را برای مراکز داریم و آخرین رایزنی ها و گفت و گو با سازمان امور استخدامی صورت گرفته و روزهای آینده ابلاغ می شود.

 ( متن کامل خبر را اینجا  بخوانید)   منظور: تا آخر مهرماه تمام مطالبات گندم کاران را پرداخت کنیم داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه نیز در حاشیه جلسه هیات دولت درباره میزان پرداخت مطالبات گندم کاران، گفت: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیاط دولت| از تدوین آیین نامه رقابتی کردن انتخابات تا پرداخت مطالبات گندم کاران

حیاط دولت| از تدوین آیین نامه رقابتی کردن انتخابات تا پرداخت مطالبات گندم کاران